~ LaWak : SkAnDaL SePuPu ~


Zack dan Mira sepupu. Masa tu nk dekat raya. Diorg sbg cucu kenalah bergotong royong mengemas rumah atuk nenek diorg. Satu hari masa Mira sdg baca buku.. Zack menghampiri nya.....

Zack: Mira err angkatlah kaki you tu...
Mira: Huh? nape Zack?
Zack: Ala angkatlah kain ngan kaki you tu.....cepatlah... dah tak sabar ni....
Mira: Zack kenape ni???!!
Zack: Cepatlah Mira angkatlah cepat!!
Mira: Tetapi Mira takutlah.... jangan buat Mira camni Zack..... Zack tak puasa ke ha?
Zack: Sebab Zack puasa la nak tambah pahala... nak buat kerja...
Mira: Buat kerja tak senonoh??!
Zack: Payah betul budak ni angkat jela kaki kau tu!!! aku nak mop bawah kerusi tu!! Patutnya anak dara mcam kau buat kerje ni tau! cepat!

hehehe
wat suspen jer..


Moral Of The Story : Anak dara kena rajin mengemas..jgn asik goyang kaki ja...hahaha..
skunk tgk kan dah kena..pkr bnda laen ja tao, wat kje xnk..hahaha

~ Saya budak rajin di rumah..xpercaye?? tanya My mum..ngee~~


Happy Blogging. Happy Reading ♥

2 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

₪|Conversationalist|₪ said...

.:| Section Call Mum [~Seri~], Auntie This Ur Daughter 'Rhajin' D Ghumah ??, Huhu |:.

Marsh_Mallow said...

Iye..
rajin sgt2...
My mum just goyang kaki je..
ahaks
=P

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.