Nora Elena?habis sudah....~

Assalamualaikum, selamat pagi readers n bloggers. Alhamdulillah masih diberi kesempatan dan kesihatan dari Yang Maha Esa, hope korang pun sama. Pejam celik kejap dah hari jumaat, pantas sunggah masa berlalu kn? n makin suram jugaklah blog nie tanpa sebarang entri..almaklum asik busy memanjang...hehehehe (gelak ada makna tu :P).

Semalam berakhirnya cerita Nora Elena, pasnie tak tau nak layan cite pe pulak...boleh ke cite Stanza Cinta mengubat rindu pada seth...wahahahahaha. Beselah bila dah tengok cite seromatik dan watak sesabar seth..rasa macam wink wink ^_^.  Ada je yang buat aku tersengih n tersenyum sorang-sorang...kihkihkih. Tapi ada jugak yang buat aku geram dengan si Yvonne tu..nama pun cite jadi sabar jelah.. :P





Time dah syok layan citer tu, ada pulak yang berangan...(aku pn sama je...hahaha)
  1. KALAU lah ada laki macam Seth, mesti best kn?
  2. KALAU lah ada yang bersungguh2 macam Seth kejar Nora Elena...
  3. KALAU lah dapat Seth, mesti sweet je..confem tak cari lain....hahahaha
  4. KALAU lah dapat laki macam Seth, mau cair dibuatnya...
  5. KALAU lah dapat laki yang caring, penyabar, romantik macam Seth....bahagia tul..
BUT semua tu KALAU....apa yang pasti NO BODY PERFECT!. Kira menjadi jugak lakonan si Aaron Aziz tu kn3? sampai ramai perempuan kat luar sana yang suka n tangkap feeling dengan watak Seth...kihkihkih. Sama hebatlah dengan cite Adamaya lakonan Lisa Surihani dan Hussein Ruffedge..semuanya buat orang dub dab dub dab...hahahahaha. Ending dia best tapi Nora Elena dah xde kat TV lagi..huhuhu..Okeylah sebelum aku tutup entri nie, meh ler tengok scene dalam cite Nora Elena..yang akan buat korang rase blushing n tergelak..





*banyak cite pasal Aaron aziz nie...tggu next entri k...

Happy Blogging. Happy Reading ♥

4 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

naju said...

hihi... Saya pun very enjoice ngan cerita ni. actually, watak seth memang bukan hayalan tau. I found one, memang ada ciri2 no 1 2 3 4 dan 5. Tapi ada kurang kat 6 7 8 dan 9.... No body's perfect kan. Yang penting kita boleh terima seseorang seadanya.. :)

KAMIHIDUP said...

lepas ni seth berlakon dalam zehra pulak.

ezzu said...

ezzu suka sgt tgok drama nie...best kn??

Cikseri (^_^) said...

@naju : sye skong !! yg pntg trime seadanya.. :)

@KAMIHIDUP : Hope best ler...huhu

@ezzu : memang best sgt...hihihihi

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.