Aktif Kembali :)

Assalamualaikum ^_^


Alhamdulillah setelah berkurun lama menyepi, akhirnya masih diberi peluang dari Allah untuk menulis kembali. Apa yang seri  ingin nyatakan disini, mungkin penulisan seri dalam blog tidak begitu hebat, ilham yang datang pun bukan sederas air, jadi faham-fahamlah iye.. Tapi takde kata penat bila terpaksa bersengkang mata menceriakan blog kesayangan. Ada beberapa perubahan yang seri buat bagi memberi keselesaan pada readers. (Maaflah kalau bunyi ayat terlalu skema...biasalah baru nak bangkit..hee). Okeyh tutup cerita !! Anyway hope korang enjoy dengan blog seri yang sekarang :)

Seri nak share something dengan korang even korang tak pernah tanya or memang tak nak ambil tahu..hee. Apa dia? sila teruskan membaca :P

Pekerjaan seri sekarang?
Kerani Admin + Tenaga Pengajar (komputer + UBS Payroll) + Education Consultant ( tengok masa jugaklah...hee).

Kenapa nama lain dari yang lain?
Haaaa, soalan ini memang selalu orang tanya...hahahaha. Sumber ilham nama nie datang dari abah. 

Status?
Alhamdulillah sudah 4 bulan bergelar tunangan orang, banyak yang seri perlu belajar. Sahabat yang jauh dan dekat selalu beri nasihat dalam menghadapi dugaan bertunang.

Setelah bertunang, apa yang selalu difikirkn?
Actually terlalu banyak, tapi paling banyak tentang family si dia. Contohnya? Agak-agak macam manalah penerimaan family dia? Macam mana nak ramahkan diri dgn family dia ek? fuhh sangat banyak lorr...seri nie pemalu orangnya, jadi xnak lah dengan sifat yang pemalu nie...buat family dia rasa yang seri nie sombong dan tak bercampur orang. Susah hati wooo fikir pasal nie. Yang penting jadi DIRI SENDIRI !! hee

Anyway, sebelum korang keluar dari blog nie, jemput-jemputlah layan pic masa seri bertunang dekat bawah ini. Sorry sebab lambat upload..Alhamdulillah berjalan dengan lancar dan serba sederhana... :)



okeh, that's all..Selamat berhujung minggu dan selamat berblogging. bubye :)


Happy Blogging. Happy Reading ♥

0 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.