Ini AKU lah !!!!

http://www.emocutez.com

Assalamualaikum kepada readers & bloggers !! kenal x?? nie akulh...aku yang bernama seri..hahahaha. First of all, aku xnk korang tersedak n terkejut atas perubahan nie, sebab aritu aku dh kabo kat korang kn? faham !! bagusss...hehehe.

Aku xnak potpet panjang lebar, sebab aku baru je balik dari lepak kat "Warung Pak Jabit". Ala, Pak Jabit yang zombi kampung pisang tuuu...(eee, tipu tipu tipu..kihkihkih).Sebenornye ade citer pasal Pak Jabit nie...tpi aku xready nk roger kat korang. Bukan ape, bila mention je nama "Pak Jabit" asik nak tergelak ajeww...ahahahaha.

Kang kalau aku menaip sambil tergelak...bilanye nk abes. Gamoknye kome kne tggu leww. Sebelum korang lepak tempat lain, meh layan lagu nie...Okeyh!! Bubyee~


*malu bila dgr lagu nie..lagi yang tang nada tinggi tu serrriiiiiiii...hahaha

Happy Blogging. Happy Reading ♥

0 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.