Attention to all readers & bloggers~


Assalamualaikum kepada semua readers n bloggers. Mekasih dah sudi lepak, singgah, jengah, terjah dan jalan-jalan dan kadang-kadang ada yang sampai berguling-guling..awat jadi lagu tu nOohh..hehehe. Kerja keras korang meng'klik' link blog seri, amatlah dihargai. Yang pasti seri berusaha untuk berikan yang terbaik untuk  korang semua. Fulamak, statement dah mengalahkan artis..kihkihkih. Yelah takkan nak baca benda yang biasa-biasa jep, sekurang-kurang ada gak ilmu yang boleh dikongsi..iye x??

Ada benda yang seri nk bagitaw pada entri kali nie. Dengar baik-baik okey!! ermm, setat esok entri kat blog nie guna kata ganti diri 'Aku'. Ingat ea setat ESOK!! Haaa, kan lebih friendly dan lebih ROCK...yeaayeaaahhh!! hahahaha. Biar xde kejanggalan antara seri, reader n blogger. <---betul ke ayat seri nie??ermm..Pepatah orang dulu-dulu pun ada cakap "Berkawan biar beribu, bercinta biar satu". Erk, ada kaitan ke?? hentam sajelah labuuu..hahahaha. Tapi if korang ade idea lain, meh habaq kat chek...kot-kot lh nk suruh guna 'i u i u'...ala-ala manja gitu, suke x??suke x??  (silap hari bulan ade gak yang kena fire...hahahaha).

Actually dah lama nk war-warkn benda nie pada korang tapi malu-malu meow r..heee. Pape pun sebarang kritikan yang membina akan diterima seadanya. Korang tunggu tau entri yang terbaru dari seri dengan kata ganti diri "AKU" !!ngee~ jeng..jeng..jeng...

*bak kata susan  lancaster orang putih ka, biru ka, coklat ka, kita orang malaysia kan' hahahaha!!.

Happy Blogging. Happy Reading ♥

0 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.