Mr. Hollywood ^_^

Assalammualaikum dan selamat pagi kepada semua readers & bloggers. Alhamdulillah, syukur pada yang Maha Esa dapat gak kita bersemuka lagi di alam Mayaaaaaaa...ngee. Korang pun pinjamkan mata + jari jemari tu jap utk baca n belek-belek entri aku nie..even tak semegah blog yang femes-femes tu.. Mekasih utk kerjasamanya okeyh..sayang korang lebih :).

Pagi tadi macam susah je nk lepaskan bantal pelok, tapi disebabkan bekerja di company yang bukan kepunyaan sendiri..jadi aku pasrah...hahahaha. Macam mane pun, 'kemalasan' itu xmenganggu gugat entri hari nie bcoz I'm in a happy mood..lalala. Beselah tajuk entri pun "Mr. Hollywood" jadi paham-paham jelah orang perempuan bila dah admire kat omputih nie..memang tangkap syoklahhh...wahahaha. Okeyh nie Mr. Hollywood yang menjadi Pujaan hatiku ^_^ kihkihkih.
.
Hugh Jackman ^_^
tang mata tu memukau sehh..lagi2 dlm wolverine..fuuhhh suke2!! (multi-talented actor)

Josh Hartnett ^_^
sepet tu kiutttttttt~ ^_^

Robert Hoffman ^_^
smart sgt dlm step up 2

Bukan apa, aku berkenan sesangat lah bila nengok dorang berlakon..macam syok gilewww lah..pastu berangan jap kalau lah aku jadi heroin dlm citer tu....fuhhhh dahsyaaaattttt!! (Berangan tak hingat). Bila de movie baru, confem lagi confident aku cari tahu sape pelakon cite tu..Aku bukan memilih tapi benda tu berlaku secara spontan...hehehe. Tapi ada masa pun aku belasah jep layan cite tu...even xde yang aku minat~ okey bubye :)

*ingat nk letak biodata dorang sekali..nanti lagi pjg entri nie..hehehe


Happy Blogging. Happy Reading ♥

0 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.