Bila buat kerja dalam satu masa !! ape pun xboleh...hahaha

Haaa, korang semua pun dah sedia maklum kn semalam ialah perlawanan timbal balik pasukan bola sepak kebangsaan kita dengan Taiwan dan ianya berakhir dengan aggregate 4 - 4. Masalahnya bukan pasal menang taw kalah..tapi benda nie akan berlaku bila ada bola...lagi2 bila perlawanan itu menyangkut paut dengan pasukan pilihan hati...hehehe..Xyah tengok pasukan luar negara lah...ckup r pasukan Harimau Malaya kita...


Nie nak cakap pasal diri sendiri lah takde kaitan dengan orang sekeliling...hehehehe. Aku kalau dah tengok bola...ishhh memang tekun mengalahkan orang yang paham bola..hahahaha. Padahal sebelum nie tak penah amek tahu pun pasal bola nie..tu yang heran. Orang lain tengok bola pn takdelah riuh sgt..still steady jep..tpi kalau sendiri yang tengok, rase mcm 10 orang je...mengalahkan orang lelaki...hahahaha

Macam semalamlah, aku layan bola sengsorang jep...sebab mak ayah blik kampung..adik pulak kurang sehat...jadi berbekalkakn kain baju yang nk dilipat tu...angkat ler letak kat dpn tv...kononnye nk lipat kain sambil tengok bola..hehehehe tapi time tu pulak dh dekat waktu maghrib, jadi kerjakan dululh benda yang wajib..pastu baru sambung.

Korang tau xlepas tu jadi pe? 

Kerja melipat kain tu xhabes, sampailah dah masuk masa kedua perlawanan..padahal 45 minit tu...hahahaha. Mane taknye mata dh syok sangat tengok bola..tang mulut lak dok membebel suh malaysia bubuh goal dlm gawang taiwan. Bila dh dekat ngn gawang taiwan pulak lagi lah xtenteram...ingatkan bleh masuk tapi terkandas...belum2 lg dh jerit goallll..hahahaha. 

Bila Taiwan dah score kali ke-3..

Terus tukar channel lain...wahahahaha. Entah pape jelah kn? confem korang pun dok geleng kepala..hee. Beselh bila dah  beremosi ..cmtulh jadinya. Sebek ler dok sorang-sorang..kalau tak dah kne gelak dah..hee. Tapi oleh sebab aku dh cite kat korang..haaa gelak lah puas2...wekk

Moral of the Story :
Jangan lipat kain sambil tengok bola...hahahaha..Ape pun tak boleh !~

* Harimau Malaya tetap di Hati !! <3


Happy Blogging. Happy Reading ♥

2 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

Umedia Network said...

Haha. Nice entry. Betul2. Time dapat penalti je kami dah malas nak tgk. Tapi sebab semangat mnyokong Malaysia tu ada lagi dalam hati, kami teruskan je lah. huhu.

KAMIHIDUP said...

wahaaa, apa pun tak boleh.

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.