Alhamdulillah, I'm back.....

Assalamualaikum dan selamat tengahari kepada semua readers n bloggers. Syukur Alhamdulillah kepada Allah s.w.t kerana diberikan kesihatan sehingga kini. Tak lupa juga kepada seluruh umat islam di Malaysia "Selamat Menunaikan Ibadah Puasa", semoga kedatangan bulan ramadhan pada kali ini dapat memberikan seribu satu makna buat kita semua. Memang dah lama sesangatlah aku tak update blog bebelan aku nie, dah naik berhabuk dan lapuk...huhu. Maaf kepada sesiapa yang ada menunggu entri baru dari aku (kalau ada lah...hahahaha, if takde pun aku still hargai pada korang yang menjengah blog nie... tenkiu).

Even dah lama tak update tu bukan bermaksud aku sibuk jaga anak...hahahaha (i tak kawen lagi u, cmnelh nak ada anak..anak tekak delah..kihkihkih) Beselah bila jiwa kacau, ape pun xboleh..wekkk. Entahlah banyak sangat benda yang aku dok pikir sampai xde mood nk bukak blog. Ape pun setiap benda yang hadir dalam hidup pasti ada hikmahnya dan sebagai manusia kita hanya mampu berdoa dan tawakal kepada yang Maha Esa, semoga diberikan petunjuk yang terbaik dalam menentukan setiap pilihan.....amin :)


*hasil edit yg huru-hara...hentam sajelah labu...wahahahaha


Happy Blogging. Happy Reading ♥

0 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.