Ambil "Berkat" katanya......

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua reader n blogger. Semoga dalam keadaan sehat hendaknye..amin. Sekarang nie makin menjadi-jadi aku dok update blog kn?ngee...beselah name pun tengah de benda nk share kat cnie..lalala~ Okey aku direct to the point je k...

kisahnya berbunyi begini...

Pada suatu hari, di kala hujan turun dengan lebatnye...  (kihkihkih)

"Seri, kawan sebaya semua dah ramai yang kawin. Seri bila lg?"..kata sipolan binti sipolan..
"ermm...Insya Allah...hehehehe" aku hanya mampu tunduk n tersengih mcm kerang busuk..huhu
(aku rasa kerang pun tak busuk cmnielah...hahahahah)

"Pergi ler amek gambar sebelah pengantin, amek BERKAT"....kata sipolan binti sipolan lagi...
aku dengarkan jelah, malas nak cakap banyak... :)

Berapa minit kemudian aku pun buat keputusan yang DRASTIK...pergi dekat dengan pengantin..aku datang dekat lagi...lagi dkt..naaaa dengan confident...aku pun cakap :

"Nak pinjam pengantin perempuan jap ea..nanti pulang balik..nak amek gambar je"
hahahahahahahaha
aku ape lagi..cepat-cepat dok sebelah pengantin...then 1 2 3 senyummm...
taraaaaa...nielah hasil dari situasi itu....chantek bukan...hahahahaha
I'm in purple mood...hohoho..

Jangan keliru yee, yang sebelah kanan tu pengantin...yg sebelah kiri tu saje je nak amek "BERKAT"..
hahahahahaha
Kalau korang nak taw yang kawin tu sebenarnya member aku ler..sebab tu berani nak dok sebelah. Kalau orang lain xde kuasa ler nk posing-posing sampai dok kat pelamin...sebab dah kenal lah jadi cmnie...hahahahaha.

Berapa jam lepas tu lak de lah member yang tengah pregnant dok kat sebelah...xpelah paham nama pun orang tengah tunggu due date nk bersalin..tu yg susah nak kesana-kesini...huhu..

Borak punye borak, aku pun terdetik nak rse perot member aku...hehehehe..neves gile..ngee.. Time dok feeling blablabla.., sekali member sound...
"haaa seri, aku bagi berkat kat ko..biar menular cpt kat ko ea..."
erkk...terkedu jap aku...aku kawin pun xlagi...mane lak datang menular cpt dapat baby...huahuahuahua...tak abes-abes kena sakat..cehhhh..!!
tapi xpe..doa gak tu...amin...heeee :)

Tunggu next entri k...coz smua pic akan diupload kemudian..nie bru intro...kihkihkih


Happy Blogging. Happy Reading ♥

1 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

ZACK ENTRY said...

itu semua perkara biasa..bila member dah berkahwin, mesti dia akan tanya member lain.."ko bila lagi?" selagi tak kawin selagi tu la soalan itu akan ditanya apabila berjumpa..^^,

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.