Comelnye anak sapelah nie...kihkihkih

Assalamualaikum dan selamat petang kepada semua readers n bloggers. Setelah mendiamkan diri untuk beberapa zaman...akhirnye aku kembali dengan ding dang n tora...hahahahah :P. Actually arinie aku bukannye nak update entri sesangat just nk tepek gambar sebagai pencuci mata kengkorang semua kat cnie. Yelah nak amek pic anak, lum kawen lagi...jadi aku curi anak member aku (Haniza Haidar) buat penghias blog nie...wahahahaha..

Memperkenalkan "Muhammad Naqeeb Haidar"
Sayalah Raja Posing Semalaya...kihkihkih...
time snap pic nie, dia mmg tak geti dok diam..
"tolong kesatkan air liur saya!!"....heeee. Nama pun budak2 mcm mana gaya pun tetap comel...
dia jelir lidah kat korang lah nie..hahahaha...wekkkk.
Yang pasti dia tetap comel kn3? i loikkeee~
Even aku bukanlah seorang photographer tapi syokk bila hasilnye cun2..kihkihkih. Sebek guna fon abah yang agak mahal tu..Better ler gambar dia dari guna fon aku yang cap ayam...huhu. Tenkiu abah sebab bagi pinjam...ngee~


*bila ler nk dapat anak secomel nie...lalalala~

Happy Blogging. Happy Reading ♥

0 00 orang penaip sambil pejam mata ^_^:

COPYRIGHT© 2010-2011. HAKMILIK CIKSERI.